Home again

Asså jääävlar hahah! Vi hittade inga pulkor, så vi tog stora träskyltar istället hahahah.
Bra fantasi ändå ?;) Och FYFAN va roligt det var!
Men jag kan inte beskriva hur ont jag har öööööverallt nu, helt sjuukt :(
Ont i armbågen efter vi ramla med cykeln haha, och sen efter nu när vi åkte för vi körde in i alla träd som fanns, kraschade efter hoppen, och Madde åkte in i mig sjumiljoner tusen gånger.
Jag hade kört på hoppet, och failat så krashade efter. Så kommer Madde efter i världens jävla fart och kör raaakt in i mig efter hoppet. HUR ont gjorde inte det tror ni xD`?
Men gosh va vi skrattade, vi åkte i säkert 45 min och vi sjrattade heeeeela tiden. Sjukt kul även fast man fick cp ont hela tiden haha :D

Och hahahah när vi tog moppen dit.
Vi satt på en stor planka typ som vi också åkte på.
Så hade Madde skyltarna över huvudet så dom hängde ut på sidorna.
Asså titta här. Måste sätt så jävla fult ut när vi åkte hahah.

Hahahah, snyggt eller ?;)


Iallafall sen när vi hade åkt klart så åkte vi och tog in hästarna.
Världens finaste, dom var gosiga idag mina hjärtan.
Och sen åkte vi hem och nu är vi här :)
Fats har vart hemma i typ en timme redan haha men ändå.
Kisss ♥


Kommentarer
Postat av: elin

Sv: kan verkligen inte bestämma mig! har funderat på brunt länge, men typ alla har det nu, så jag vet inte...

2011-01-02 @ 21:42:54
URL: http://allineedisyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0