Godmorgon + planer för idag!

Fyfan vilken morgon.
Helt död! Efter vi hade tagit ut hästarna däckade jag och Madde igen och sov tills 12 när någon kom och väckte oss-.-
Och nu ligger Madde i sängen igen och typ sover medans jag ligger 2 meter bort med musik på högsta volym?
Hur lyckas hon med det?
-
Ska iallafall snart väcka henne igen snart så ska vi dra oss bort mot stallet.
Sjukt äckligt väder tyvärr, typ plusgrader så det är is och slask ute =(
Men jag är sjukt trött och seg idag så jag hade nog ändå inte ridit så seriöst.
Så vi går nog en promenad runt kärra eller något över fälten istället.
Med Esmeralda också asså för er som inte fatta det hahah.
Julia vilar fortfarande eftersom hon inte är helt ren, men det är bättre absolut! =)
Sen fixa hela stallet och allt för ikväll och sen hem igen.
Om vi orkar så ska vi greja lite här inne i mitt rum, ska sätta speglar på hela väggen och massa nice saker.
Vi flyttade hit för typ över ett halvår sen och jag har inte ens packat upp alla mina flyttlådor än hahaha.
Men orkar vi inte så blir det nog film hela dagen sen. Mysigt somtuuusan:)
-
Kommer mina mål utanför ridningen och sen idag.
Och nyårslöften och lite annat kul tror jag :D
Hörs senare!
Puss ♥

bästa vän (L)

Kommentarer
Postat av: andrea

de är halt som in i helvete !!!!!!!!1 :*( <33333333

2011-01-01 @ 23:35:00
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0