Godmorgon

OMGGGGGG VA DET SNÖAR! Det är fan helt sjukt :s
Har iallafall varit och tagit ut hästarna nu. Och usch Julia har blivit skit arg nu när jag inte rider henne.
Visst hon har alltid varit grinig mot dom andra hästarna när dom ska få mat och så, men nu är det EXTREMT!
Hon sparkas och hugger efter dom, och förut tog hon bara bak öronen lite och såg arg ut.
Inte alls bra! Dumma ponny! =(
Men tror det kommer försvinna när hon börjar bli riden igen, hon har alldeles för mycket överskottsenergi nu.
Springer och har sig som en vilding i hagen. Inte bra det heller eftersom hon fortfarande inte än helt ren.
Men det är absolut på bättringsvägen, bara att det tar lite längre tid när hon ska springa och hålla på -.-
Och att ställa henne i en liten hage skulle jag aldrig göra, hon hade hoppat över staketet av uttråkning.
Menmen, haha vilka problem jag har..;)
-
Efter stallet gick jag ut med hunden, och hahahaha herregud han fastnade i snön. Asså jag fick gå och hämta han flera gånger för han inte kom loss hahaha. Och han är ju så himla korkad så han bryr sig inte om att snön är djupare än han är hög, så han springer överallt ändå. Men söt var han hihi :D
Nu ska jag äta frukost, Puss ♥
Snacka om att han äääälskar snö <3

Kommentarer
Postat av: andrea

jättefin header ! <333333

2011-01-06 @ 14:45:48
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0