Godmorgon

Vakna precis typ, och de första jag gjorde var att kolla bort åt soffan där Madde sovit hahah.
Jag skulle kolla om hon var vaken, men så var hon inte där så jag tänkte typ "hon är säkert på toa".
Och haha seeen kom jag på att hon inte är här längre :(
Fyfan va jag är trög på morgonen asså!
-
Nu ska jag gå upp och klä på mig sen dra direkt till stallet.
Kommer nog ta lite segare idag eftersom inte Madde är med och hjälper till.
Brukade ta runt tre timmar med henne, så aa lite längre än det idag.
Går lite snabbare med eftersom Julia fortfarande inte är helt ren, så rider ju bara en häst om dagen nu.
Och då tar den någon timme mindre, det är ganska skönt haha.
Fast skit tråkigt att inte kunna rida båda såklart :(
Eftersom Esmis var så himla duktig igår på fältet, så rider jag nog ut idag.
Det finns faktiskt en massa vägar man kan gå på, och sen när jag kommer ut till kärra på kan man ju trava och galoppera på fälten. Så det är no problems.
-
När jag kommer hem sen ska jag fixa header och design tills Hannah.
Men aa det blir nog braaa.
Vi hörs senare.
Kisss ♥

Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

Ska ni kolla upp Julia eller vad händer med henne nu när hon e halt? :(

2011-01-04 @ 14:18:36
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: hannah

de e så söt :)

2011-01-04 @ 17:31:35
URL: http://magnusssonn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0