Dagens ridpass=)

Så hemma nu igen, eller det har jag varit nån halvtimme men internet har cpat så har inte kunnat gå in påbloggen.
-
Red med Esmeralda till stationen och tillbaka.
Tog en timme typ, och fyfan va äckligt väder :(
Typ regn och slask och plusgrader. Not fresch!
Men Esmis var pigg och glad like always haha
Hon är då alltid posetiv till exakt allt, spelar ingen roll vad det är för väder eller hur kallt det är.
För hon blir alltid AAAAS glad när hon får komma ut. Hihi sööötan ♥
Sen tog jag in Julia och fixade henne och smörjde in hennes ben.
Och gaaash va hon var kelsjuk idag, hur charmig som helst haha.
Sen ut med henne och fixade klart hela stallet och sen hem.
-
Nu ska jag börja med headern jag skulle gröa.
Puss hörs senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0