♥ Dag 18 – Min önskelista.

Fyller om typ två månader så det passade ju braaaa.
Synd bara att jag inte vet vad jag önskar mig alls.
Eller jo, pengar till moppe körkortet, eller till moppen :D
Nåt av de kan jag betala själv men inte båda.
Ska inte alls ha en sån, men den är tuff ;)
-
-
Och sen önskar jag mig lilla världens sötaste Oboy i mitt stall hahaha (a)
Den hästen är nog den mysigaste och gosigaste hästen jag nånsin träffat.
Och han blir alltid så hiiiiiiiimla glad när man kommer fram till honom för att gosa.
Så jävla charmig ponny :') Tänk att trickträna med honom? Han hade älskat det jag lovar!


Hur gullig som helst! Helt kär i han ♥

Kommentarer
Postat av: Felizia

Kan du inte trickträna med han även om han inte är din då? :)

2011-01-06 @ 13:35:22
URL: http://allineedisyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0