Ingen bra idé alls..

Att åka till stallet alltså.
Jag hann mocka en box och sen vart jag helt död.
Fick världens huvudvärk och allt energi bara rann ur mig.
Men jag tvingade myself att mocka Julias box med, fixa vatten och hö.
Sen tog jag moppen hem.
Red alltså aldrig :(
Men mamma skulle rida eller gå med Julia ikväll lovade hon.
Tack världens bästa mamma<3
Ylva har Esmis idag så henne behöver jag inte oroa mig för.
Hon skulle tydligen gå en promenad eller något sa hon.
Men jag pussade på båda hästarna och sa att dom var bäst iallafall.
Känns så himla jobbigt att inte kunna rida och greja i stallet som jag brukar.
Nu vill jag bli frisk!! :(

Ska gå och lägga mig i soffan nu, känner mig helt död.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: linnea

måste vara jobbigt att va sjuk :(<3

krya :)

2010-11-25 @ 17:08:16
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0