Roligt...

med feber igen!
Sjukt kul faktiskt. Typ exakt detta jag ville, tur att det alltid blir som man vill! =)
Synd bara att jag inte bryr mig, jag tänker göra exakt vad jag vill ändå.
Min kropp har ballat ur nu! Den får skylla sig själv.


IMORGON kommer iallafall världens bästa Madde hit.
Och då ska vi fixa och greja med en grej som behöver fixas. Kommer bli as nice.
Tar bilder och lägger upp sen på grejen som behöver fixas innan grejen blivit fixad och sen när grejen blivit fixad. Kommer bli as nice.
Tänker inte ge någon ledtråd på grejen som behöver fixas, men det är iallafall en grej som ska fixas.
Kommer bli as nice.

Nu ska jag göra annat.
Puss


Kommentarer
Postat av: sanna

Mirja - ska ni fixa en grej imorgon eller?? hhahah ;)

2010-12-28 @ 21:10:50
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0