Hemma nu + videoblogg ikväll!

Nu är jag hemma igen.
Hahah asså ååh, 2½ timme till att vara i stallet. Och jag har inte ens ridit någon av dom?
Gick en kooort sväng med Esmis på en kvart och pysslade med Julia i en kvart.
Blir så jävla arg på mig själv, jag som tänkte att det skulle gå snabbt idag på nån en timme så skulle jag hinna göra massa här hemma som jag verkligen måste göra.
Men tydligen inte, klart jag segar som vanligt och gör allting såhääääär noga även fast jag har bråttom och bara chillar runt i stallet like always. Fast jag veet att jag skulle skynda mig!
Typiskt mig :(
Det är bara för det är så mysigt i stallet!
Man har på radio prime och sjunger högt somfan till alla låtar, gosar med katterna, kelar med alla hästar tusen gånger var, mockar åt dom andra hästarna också bara för det är så roligt att vara i stallet hahah.
Det ballar ur, måste skärpa mig lite faktiskt med det där xD
-
-
Och btw, jag får tusen frågor ang min hårförlängning vaaaarje dag.
Inte bara på bloggen utan facebook, msn och överallt.
Och jag svarar inte alltid. Ganska sällan faktiskt hehe..
Så ikväll ska jag göra en videoblogg och berätta aaallllttt om hårförlängningen.
Ska skriva upp alla frågor jag fått och svara på dom.
Så har ni någon fråga så KOMMENTERA den nu här under.
För det blir jobbigt om jag ska behöva svara på massa nya frågor efter jag gjort filmen ;)
Låter ganska bra va? :D


Men nu ska jag städa lite hehehe, Madde ska sova här till måndag och man kan knappt gå på golvet i mitt rum för det är kläder ÖVERALLT...
Hörs senare!
puss <3



Kommentarer
Postat av: sanna

erkänn de e så, man segar som faan när man egentligen har brottom xdxd haha

2010-12-30 @ 17:19:09
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Felizia

Ska du klippa av det lite?

2010-12-30 @ 18:23:28
Postat av: andrea

fina mirja <3

2010-12-30 @ 22:19:56
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0