Dagens ridpass

Jag mår inte alls bra, huvudvärk och måste sätta mig och vila såfort jag har gjort nåntnig jobbigt.
Så ridpasset blev inte jätte seriöst för jag hade inte ork alls.
Mina armar och ben var helt spagetti :(

-
Julia:
Red först på fältet i ungefär en halvtimme, med skritt och trav för jag måste rida så himla mycket i galoppen för att hålla ihop henne och det klarade jag inte. Men arbetade i galoppen ungefär fem minuter i slutet innan jag gick därifrån. Hon var skit fin, lite loj men det var ju såklart mitt fel eftersom jag inte var helt bra.
Sen red jag iallafall ut i en timme. Skrittade mest, men travade lite och galopperade en sväng på ett fält.
Så red i 1½ timme idag haha.
Hon var skit pigg och glad, och märks så tydligt hur mycket hon älskar att komma ut och röra på sig. Blir så glad när hon är glad! :')
-
Esmeralda:
Hade glömt bort att Ylva skulle ha henne idag haha.
Men Ylva red iallafall, och hon red också i ungefär 1½ timme, skrittade mest och hade även travat lite =)

Sen fixade jag klart stallet, gav dom nytt varmt vatten och sen åkte hem..
Puss

Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

sv: nej asså jag mena liksom inte på ett arg sett xD

Men du sa ju att det är samma sak för hästarna att gå i hagen som att rida ut liksom. eller jag antar att du menade så. aja skit sam. Jag menade att det blev kallt för mig. Jag fryser till en pinne om jag rider ut. Ansiktet blir helt rött. Kallt och bara sitter och fryser. Visst, man kan ta på sig mycket kläder men inget täcker ansiktet. Inte för mig. Dessutom får jag inte ut något så det spelar ingen roll :P

2010-12-25 @ 16:49:22
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: sanna

Kan du inte visa vad du fick i julklapp?:)

2010-12-25 @ 19:13:37
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0