Dagens ridpass

Julia var huuuuur sjukt pigg som helst.
Hon låg på som en jäkla galning!
När jag hade skrittat, travat och sen galopperat igång henne gick det knappt att skritta sen.
Hon bara trippade fram och börja små trava hela tiden.
Galning <3

Men jag jobbade iallafall vanligt idag.
Mycket volter i början och ställde igenom henne åt alla åt.
Tempoväxlingar och flyttade undan.
Hon var med mig en stund i mitten av ridpasset, annars velade hon nästan bara bort den mesta.
Men hon tycker väl det är precis lika roligt med snön nu som jag tycker, så jag förstår henne :)
Inte så lätt att koncentrera sig och gå fint när det ligger maassssaa vit rolig snö överallt som man kan dundra fram i istället.
Men hon skötte sig helt okej för att vara så pigg.
Var som sagt lite velig och ville göra annat men jag hade henne med mig en stund i mitten av passet iallafall.
I slutet var hon dock sviiin trött när hon hade fått galoppera av sig ordentligt i snön ;)
Haha så söt <3


Esmis kunde jag inte låta bli att skritta en bit runt fälten.
Saknar henne så mycket faktiskt <3
Ylva kom ändå ganska sent och hon red inte så det gjorde inget att jag skrittade en sväg :)
Esmis är SPRÄNG pigg hon med vill jag lova.
Så i veckan ska jag ta tag i den energin <3


Lite bilder from today :)









Fyyy vilka söta hästar jag har :'D <3

Kommentarer
Postat av: issa o linda

sv: tack:)

2010-12-05 @ 17:59:00
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: andrea

vad lite snö ni har :O

här hemme går det knappt att rida på fältet för dom typ dööör !? hhaa xd <3

2010-12-05 @ 20:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0