cant sleep =(

Kan verkligen inte sova, har typ legat vaken i 1½ timme nu bara för jag det är så jävla mycket tankar i huvudet.
Har vart as ledsen hela kvällen, och Julias hälta gör inte alls saken bättre.
Usch va jobbigt det är, hon är min älskade prinsessa och borde inte få ha ont :( <3
Åker iallafall dit imorgon på morgonen med mamma när hon tar ut dom, så får vi kolla lite på det och aa ringa veterinär eller något om det inte är bättre.
Hon var nämligen mer halt nu på kvällen än hon var imorse. Min älskade ponny :( ♥
-
Imorgon är en ny dag och jag måste ärlig talat rycka upp mig lite.
Är så jävla känslig för allt! Blir ledsen och skit deppig för ingenting typ, och låter alla stå och stampa på mig.
Vad har hänt med mig liksom? Sån har jag aldrig vart.
Hoppas dessutom att Madde kommer imorgon, gör hon inte det så kommer hon till Grebbestad på tisdag.
Saknar henne as mycket. Och dessutom så kommer vi snart se typ lika dana ut hihi...(a)
-
Men nu måste jag försöka sova igen. Ska upp vid åtta eller något.
Kul...
Puss

awh :')

Kommentarer
Postat av: maddejanzzon

haha. Gulliga vi va på dom korten <3

2010-12-27 @ 15:06:32
URL: http://ssmartiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0