Åker till stallet nu

Nu har jag legat i sängen hela dagen sen jag kom hem.
Sovit, kollat på julkalendern, smsat med typ hela världen, kollat på ung och bortskämd och sen sovit massa igen.
Fast nu ska jag nog inte sova mer för då kan jag inte somna ikväll sen.
Ska iallafall till stallet nu.
Rida båda hästarna ifall jag orkar.
Fast det gör jag, för jag tänker rida båda även om jag inte orkar! =)
Får se hur halt och så det är ute, för är det för halt och bara massa packad hård snö så blir det fältet för båda idag.
Annars ska Julia ridas ut och Esmeralda ska först ridas på fältet och sen ut.
Måste göra ny header ikväll med kom jag på!
Aja skitsam det tar vi då.
Kiisss  ♥
Bild jag tog snabbt idag innan jag drog från skolan.
Och jävlar va liten den blev! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0