Kul med snöööö...

Okej nu snöar det så mycket så man knappt kan vara ute, helt sjukt!
Visst skit kul med snö men det finns väl nått stopp på hur mycket det får komma eller? Galet!
-
Har varit och tagit ut hästarna och sen grejat lite i mitt rum och nu ska ja snart äta frukost.
Min data har varit på hela natten för den skulle ominstallera sig, asså radera ALLT som fanns på datan och typ "starta om". Men när mamma väckte mig imorse så hade den inte kommit nånstans, och nu går det det inte att använda den alls för Windows Vista går inte att starta, KUL =(
Aja, Lukas fixar säkert något.
Bilder på min data igår.
Det ser bra ut eller ?:)
-
Idag ska jag fixa på mitt rum, måste sätta upp alla mina speglar på väggen och packa upp flyttlådorna kanske med hahah. Lite seg (a)
Och sätta upp alla rosetter och sånt på väggen så det blir lite färg i rummet! :D
Sen vill jag rida också såklart men skippar nog det om det snöar såhär mycket hela dagen.
Aja hörs senare!
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: andrea

nae okej xd smartis är du :):):)



men asså kolla på headern lixom, ja tkr inte den är så himla fin. ja hatar brun typ eller det är ju verkligen bajsbrun nu.. haha men hoppas sanna fixaren <3333333333333

2011-01-08 @ 13:52:29
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0