Godmorgon :D

Har ni sovit gott eller? DET HAR JAG.
Tror inte jag vaknat än ända gång på natten på hela lovet, och sover hur djupt som helst med.
Älskar att sova! <3<3<3<3<3<3
-
Iallafall, vaknade för ett tag sen av att mormor ringde...kul :(
Fast det var nog lika bra annars hade jag sovit till typ 3 och det har jag inte tid med.
Trodde jag skulle upp och ta ut hästarna idag men pappa väckte mig aldrig och gjorde det ensam så jag fick sova.
Tack papsen, tänk om mamma kunde vart så snäll också...;)
Haha nej förlåt. Det är ju mina hästar och inte mina föräldrars, så klart jag får ta hand om dom.
Men mamma och pappa hjälper ju såklart till och det är väl tur det haha!
-
Jag ska snart gå upp ur sängen och gå ner och äta något.
Sen drar jag direkt till stallet tror jag.
Har inte kollat ut genom fönstret än idag men hoppas INTE det är plusgrader och slask, det är typ värsta mardrömmen =(  Eftersom jag går fram och tillbaka från stallet varje dag, och det är ju en bit. Så inte skit kul om man är genom blöt överallt innan man ens kommit halvvägs.
Och herregud va jag snackar, nu ska jag sluta skriva haha.
Puss hörs i eftermidddag ♥


Haha söta cesar, springer som en idiot för att komma före mig och Esmeralda ;)

Kommentarer
Postat av: andrea

hatar vekrligen slasket.. :( <3

2011-01-07 @ 19:56:37
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0