Usch och fy!

Gud va jag klagar här på bloggen om min j*vla sjuka.
Men det är verkligen helt sjukt jäkla jobbigt!
Tror aldrig jag varit så här sjuk.
Hostade nyss så mycket så jag spydde.
Usch, hemskt verkligen :'(
Aja hoppas den där penecellinen hjälper nu då...
Nu dunkar hela mitt huvud och det värker i hela kroppen.
Är helt snurrig och skit trött.
Skall gå och lägga mig i soffan och sova nu!

Ikväll blir det film och mys med mamma och pappa ♥
Hörs senare!
Puss


Gammal gammal gammal bild.
Suddig med.
Men tyckte den var lite cool på ett sätt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: alexandra

jo, mirja, fast nu är det så att det inte alls är allt om mig, har skrivit så sjukt mycket mer. jag vet att alla kan se det, men ville bara bekänna saker för mig själv och alla andra.

puss och kram alexandra(L)

2010-11-26 @ 16:27:45
URL: http://alexandraoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0