Pojken i randig pyjamas

Såg på den filmen med mamma och pappa :)
Usch va hemskt slutet var!
Tänkt att det faktiskt har vart så, att judar gasades ihjäl i något som dom andra sa var en "dush".
Fyfan säger jag bara..

Nu skall jag bara kolla det sista på datan, sen stänga av och sova.
Hoppas på en ridtur imorgon, om jag är frisk nog.
Vilket jag verkligen vill vara!




Gaaah hur fasen blev alla bokstäver stora där uppe?
Hur fasen lyckades jag med det ? :O
Jag råkade trycka på fel knapp och då blev det så!
Helknas!!
Orkar dock ej skriva om xD
Men puss och godnatt hörs imorgon!<3

Kommentarer
Postat av: linnea

Ja det är as snyggt :D

Du får följa med till stallet o rida Challe någon dag :D <3

2010-11-26 @ 21:58:17
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: linnea

Haha as bra ju :D

men först får du bli frisk innan du kan följa med ;)

och vi måste flytta Challe först också xD <3

2010-11-26 @ 22:22:15
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0