Oj jag somna..

Shit, efter jag skrivit inlägget om Rikard somnade jag på golvet här i köket...
Och har sovit tills nu, tre timmar alltså.
Och nu har jag skit ont överallt för att jag sovit på ett hårt golv.
Usch :(
Är fortfarande trött och känner mig helt död.
Konstigt jag som var as pigg när jag vaknade.
Men det svängde ju lika snabbt.
Mamma tog tydligen bild på mig när jag sov.
Kan ladda upp den senare, det ser lite roligt ut haha!

Vet inte hur det blir med ridningen idag.
Jag lär ju inte få rida av mamma när jag är såhär sjuk.
Kanske kan ta en alvedon :)
Vi får se helt enkelt.

Hörs senare.
Puss Mirja ♥


Kommentarer
Postat av: Emma <3

Haha, a, men de där var bra :)

2010-11-27 @ 17:46:10
URL: http://alexandraoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0