Godmorgon! :D

Uppe med tuppen är jag ju! Nästan...
Har ätit min halva skål med youghurt och nu sitter jag och dricker en av alla koppar te som jag dricker på en dag.
Det är många vill jag lova, säkert typ fem iallafall.
Eftersom jag inte kan dricka vatten för det gör ALLDELES för ont i halsen.

Idag skall jag och mamma ta en tur ut på ponnisarna.
Får se hur långt jag orkar, och vad marken tillåter.
Blir nog troligtvis bara skritt, men nånstans kanske det är lite mjukt så man kan trava :)

Imorgon skall vi åka till ridhuset med dom.
Orkar inte jag rida ett ordentligt pass så skall mamma göra det åt mig.
Så HIMLA skönt att ha en mamma som kan rida!
Och det är inte bara så att hon kan skritta och trava.
Utan hon är ju duktig också, hon vet precis hur man rider ett ordentligt dressyrpass.
Jätte skönt! :D
Ska till och med se om det är hon som rider, om jag kan få hon att hoppa några språng med ;)
Hade vart roligt haha.

Men nu skall jag göra annat.
Hörs om en stund :)
Puss Mirja ♥


Aaaaw, visst ser det mysigt ut :D?
Jag och Esmeralda <3
Snacka om mycket snö!!


Kommentarer
Postat av: lina/frida

Gud va fin blogg :D

Kramar Lina <3

2010-11-27 @ 11:52:22
URL: http://liinafriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0