Doktorn idag!

Godmorgon alla.
Har precis ätit lite youghurt, usch -.-
Gillar inte alls youghurt speciellt mycket egentligen, men det är något jag klarar av att äta nu iallafall.
Så då får man ju äta det! :)

Ska till vårdcentralen kl 11 idag.
Dom skall kolla mina lungor tror jag.
Eftersom jag typ hostar sönder hela mig själv.
Vet inte vad jag hoppas.
Om dom hittar något och säger att "aa du har lunginflammation och skall på penselin"
Eller "vi hittar ingenting så det är nog ingen fara"

För om det är något så kanske jag blir frisk om jag får medicin ju.
Annars kanske jag är sjuk massa längre till.


Ställde mig faktiskt på vågen idag morse.
Och jag tänker inte ens skriva vad den visade.
Det var schokerande, och jag blev rädd.
Tror dock det bara är muskler jag tappar när jag är så sjuk, för jag är ju bara hemma och rör mig ingeting.
Och då är det väl musklerna som försvinner?
Och dom kommer ju i såfall tillbaka sen när jag börjar röra mig igen!


Men skall göra lite annat nu innan vi ger oss iväg.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: linnea

låter inte bra :( <3

2010-11-26 @ 17:30:12
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0