Vilken förändring ;)

Man förändras ganska mycket genom åren.
Sjuuukt fort går det också och man förändras MYCKET på nästan ingen tid alls.
På ett år ser det ut såhär för mig.
I början av sjuan.
Sen en bit in i sjuan blev jag super duper mega massa mycket fjortis.
Jag var väl söt och så, men såhääääääääääääääär överdriven!
Men super blont plattat hår och lager foundation.
Sen färgade jag håret brunt :D
La in blonda slingor så det blev ljusare:
Och sen färgade det blont igen
Och nu ser jag ut såhäääär:
Har hunnit med en del på ett år :D
Och snart blir det förändring IGEN ;)
Hihi kommer nog bli as grymt.
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma <3

Så sjukt jävla as fin :o <3

2010-12-06 @ 20:35:02
URL: http://alexandraoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0