Lite ändring i planeringen med hästarna

Satt och kollade lite på Julias planering nu när jag kom hem.
Skriver upp allting i en bok vad jag ska göra och vad jag har gjort osv.
Så såg jag att hon gått hela förra veckan förutom måndag.
Och jag har skrivit på varje dag att hon har gått som en klocka och vart huuuur fin som helst.
Så klart att min sessa skall få vila idag när hon skött sig så underbart bra hela veckan.
Även Esmeralda vilar för Ylva red henne igår och hon sa att Esmis vart jätte duktig.
Och Esmeralda fick några riktigt hårda pass från mig förra veckan med, så hon hon är värd att vila =)
Så alltså vilar båda mina älsklingar idag.

Hahah, måste hålla lite mer ordning på det där så jag vet när dom skall vila eller inte.
Men imorgon slutar vi 13:20 så då hinner jag rida båda innan det blir mörkt också.
Och på onsdag eller torsdag åker jag upp till ridhuset med dom.
Blir bra!


mina älsklingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0