Ingen ridning idag

Jag skrev imorse att jag inte mådde bra va?
Har mått dåligt hela dagen och även när jag kom hem, så båda hästarna har vilat idag.
Men imorgon skall jag rida.
Julia ut och jogga lite. Inte så hårt nu eftersom hon hoppat två dagar irad i helgen och skött sig super båda dagarna.
Så hon får liten belöning ;)
Esmeralda måste jag dock springa av lite,  hon har bara blivit skrittat och lullat runt hela helgen så hon kommer vara spräng pigg!
Hon blir pigg över att skritta i två dagar, helt sjukt hur fort det går!
Men haha, jag älskar det! :D
---
Nu ska jag stänga av datan och gå ner.
Ska till vårdcentralen imorgon klockan 9 förresten.
Hoppas jag mår bra då :(
Annars blir det ingen skola sen efter det.
Och hoppas också dom säger att jag är frisk nu!!
Fast det e jag säkert inte eftersom jag mår dåligt typ varannan j*vla dag, blir så trött på dethäääär -.-
Men vi hörs imorgon helt enkelt, puss ♥
kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0