Hemmaaaaaa =)

TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER.
Svarar inte alltid på alla, men blir as glad iallafall för allt ni skriver.
Ni är världens bästa ♥

Nu är vi hemma från stallet.
Red Esmis på fältet i typ tjugo min kanske, sen skrittade ut en sväng i skogen.
Var ute kanske i 30-40 min och hon var helt gaaaalet glad!
Asså hon typ sprang iväg när vi skrittade i skogen, hade bråttom som fasen haha  min söta :D
Sen tog vi in Julia och borstade och fixade lite med henne. Stackarn är fortfarande halt =(
Och sen fixade vi klart hela stallet och allt för kvällen med hö, foder, vatten till alla djuren, sopa osv.
Har sagt det tusen gånger så ni vet ;)
-
Nu är vi hemma, ska snart gå och hyra film tror jag för det ville Madde.
Dessutom måste jag se eclipse för den har jag inte sätt hela, det bara laggar på min data.
Aja anyways.
Hoppas ni får en sjukt bra dag och kväll och allt sånt där och GOTT NYTT ÅÅÅR <3
Vi hörs senare!
Puss <3

fail bild från igår ;)

Kommentarer
Postat av: Natasha

Gott nytt år :)

2010-12-31 @ 20:55:08
URL: http://nataashaanorgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0