Hemma och nu till stallet direkt

Kom hem för typ en kvart sen.
Har ätit en piggelin och snackat lite med pappa.
Och ska bara byta om nu sen sticker jag iväg till stallet.
Jag orkar inte vänta tills pappa slutat jobba så han kan köra.
Det går lika bra att rida ute på fälten, och dessutom tycker nog hästarna det är roligare med =)
Så det får bli så idag med så får vi se om vi kan komma till ridhuset imorgon, fredag eller lördag kanske.
Det blir braaa!

Men idag blir det inte mycket uppdatering, jag ska somsagt till stallet nu.
Och kommer hem om tre-fyra timmar.
Och sen blir det plugg som gäller hela kvällen.
Har massa att plugga, och det är faktiskt lite roliga saker med så det blir nog bra.
Kanske skriver lite emellan åt när jag får tid.
Men det märker vi :)

Sen så får vi se om jag ska fixa lite med min lilla hemlighet med.
Beror på vad jag hinner med ;)
Men ja, vi hörs iallafall senare.
Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0