Hemma och dresscode

Hemma nu igen.
Skönt...
---
På vårdcentralen sa dom att jag inte är helt frisk ännu, mykoplasma sitter typ kvar hur länge som helt efter man känner sig frisk, och det är svårt att få bort helt. Det tar liksom långt tid innan jag är helt frisk.
Så egentligen ville han ge mig en till antibiotika, men det är ganska farligt med antibiotika egentligen.
Och eftersom jag redan tagit två olika nu så ville han inte skriva ut ett tredje.
Men dom tog sånt där stick i fingret med blod, och på det såg det jätte bra ut.
Och så lyssnade han med på lungor och allt var det var, och det såg också jätte bra ut sa han.
Så är ju på bättringsvägen, men det skulle gått snabbare om jag fick en till antibiotika.
Men nu så får jag helt enkelt bara vänta, ta det sjuuukt lugnt, och hoppas att jag blir helt frisk snart =)
Skulle förresten börja äta hostmedicinen igen, för jag hostar fortfarande rätt mycket.
---
Men åkte iallfall hem efter det, för mår inte bra.
Mår så jävla dåligt också över att jag blev såhär sjuk, jag har missat as mycket som jag velat vara med på.
Har fortfarande dåligt samvete för hästarna. Dom är ju mitt allt :'(
Jag vill bara att allt ska vara som vanligt, kunna gå i skolan och sen komma hem och åka direkt till stallet och rida och ta hand om mina hjärtan.
Jag har aldrig haft problem med att stressa, skynda och hinna med hela världen.
Så kommer den här jävla mykoplasma skiten och förstööör!
Jag har inte tid att vara sjuk ju =(

Aja, såhär ser jag iallafall ut idag.
Haha har tofflor på bilderna, fryser heeela tiden -.-




Vanliga svarta jeans, en långärmad grå tröja under, och sen tjocktröja på det :)
Som vanligt typ, chill ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0