Hemma igen

Har varit i skolan nu.
Gjorde bara provet sen åkte jag hem.
Har verkligen hur ont i huvudet som helst, och så fort jag gör något hastigt så snurrar allt och det känns som jag ska svimma.
Helt galet, men jag måste ta det lugnt nu för vill verkligen inte bli sjuk igen!
-----
Anyways, provet gick skit bra.
Svarade på allt förutom en sak, men Karin sa att det var skit svårt och att jag hade vart sjuk när dom gick igenom det. Så det gjorde ingenting.
Annars svarade jag på allt annat och skrev ganska mycket, men det var rätt lätt prov.
Eller det kanske jag tyckte för jag har pluggat så mycket men det är ju bra iaf =)
------
Nu ska jag ladda in lite bilder i datan, hittade massa bilder i våran kamera på mig och Julia från i somras.
Lägger upp dom här sen, riktigt fina faktiskt :)
Även en liten film.
Men får se hur mycket jag orkar.
-----
Går och lägger mig i soffan och ser på film om en stund!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0