Hemma idag

Godmorgon igen, jag är hemma idag :(
Mådde så sjukt dåligt så jag åkte aldrig till skolan.
Gick och la mig igen och har sovit tills nu, mår fortfarande dåligt men det är lite bättre iallafall.

Ska gå ner och lägga mig i soffan och försöka läsa ut en av böckerna jag måste läsa ut.
Den ena boken läste jag faktiskt ut igår kväll, den var så läskig så jag höll på att sluta läsa flera gånger hahah.
Usch inte alls kul :(
Menmen klarar jag att läsa ut den boken så ska jag försöka plugga också lite sen.
Och sen senare i eftermiddag ska jag till stallet och rida, tar en värktablett om jag fortfarande mår dåligt.
Det är liksom ett måste, jag mår bra när jag är i stallet, det är där jag trivs, med mina älskade hästar.
Så dit måste jag bara helt enkelt =)

Men ska gå ner nu.
Hörs senare.
Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0