Hemma från skolan

Vaknade imorse, såg på julkalendern och skulle sen gå ner och gå till bussen.
Och då när jag ställde mig upp ur sängen så var jag tvungen att sätta mig ner igen direkt för jag mådde så jävla illa.
Allting snurrade och huvudet typ sprängdes.
Men jag gick ner iallafall, letade efter en temp. Hittade ingen, fick öppna en ny.
Tog den och hade jävligt massa feber.
Så jag gick upp och la mig igen.
JAG VILL FÖRFAN INTE VARA SJUK MER. Det här är fjärde veckan!?
Det är helt galet!
---
-
-
Har iallafall sovit tills nu och nu mår jag lite bättre, får väl gå ner och ta en värktablett för jag måste till stallet sen..
Det är nog egentligen inte så smart av mig att vara i stallet och rida och greja när jag mår såhär
Men vafan, jag får AAAS dåligt samvete om jag inte är där. Och det är det inte värt..
Jag älskar ju mina hästar mest av allt, tänker inte låta det gå ut över dom att jag är sjuk.
För det har det redan gjort tillräckligt mycket.
---
Nu ska jag lägga in bilderna i datan på håret så lägger jag upp dom här sen =)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0