Hemma från skola och dagens outfit

Hej allihopa :D
Har inte hunnit blogga förens nu, vaknade (som ALLTID) tio min innan bussen gick imorse så hann såklart inte blogga då.

Men nu är jag hemma igen :)
Dagens har varit bra, ganska rörig och jag har mått lite dåligt med huvudvärk och så.
Tror även jag har feber nu :(
Inte kul!
Men såhär är dagens outfit iallafall.
Bara vanliga svarta jeans, ett svart linne och en tjocktröja :)
Väldigt casual, men det behöver inte vara mer.
Man skall ju bara till skolan liksom. Behöver inte klä upp sig värsta mycket då.
Tycker faktiskt väldigt många överdriver klädseln till skolan..
Menmen, alla tycker ju olika :)

Kommentarer
Postat av: valentina

fult när du är så smal

du har typ anorexia

2010-12-11 @ 13:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0