Godmorgon!

Jag vaknade klockan typ 11, och då gick jag ner så har vi kollat på en film ända tills nu ;)
Därför jag inte bloggat innan.
Filmen handlade om ett flyg som kraschade mitt ute bland huuur mkt berg som helst, mitt i iskalla vintern.
Och hur dom överlevde, den var hemskt det var massa som dog och tillslut fick dom äta av dom andras döda kroppar för dom inte hade någon mat!
Helt sjukt! :(
Det var 16 som klarade sig och blev räddade tillslut iallafall, och hela den filmen är sann.
Svårt att tänka sig :s
Idag skulle vi ju åka till ridhuset, men det snöar som fasen!
Typ blötsnö också för det är plusgrader så vi får se hur det blir med det...
Inte så kul att köra transport i detta vädret.
Och tar inte risker alls för mina älsklingar (L)
Men åker vi inte så är det bara att rida på fältet bland all snön.
Det är också mys, lite blött bara ;)
Skall kolla lite bloggar och så nu, så skriver jag senare hur dagen blir :)
Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0