Godmorgon

Mamma väckte mig nångång, kommer faktiskt inte ihåg vilken tid för jag kollade inte på klockan.
Men gissar runt halv 9, så åkte vi och tog ut hästarna.
Julia såg mycket bättre ut idag, hon haltade inte alls i skritten nu som hon gjort tidigare. SKÖNT <3
Sen åkte vi hem och jag la mig och sov tills typ för en timme sen när jag blev väckt igen.
Är fortfarande svin trött, kommer somna när som helst säkert :s

Ska iallafall gå bort till hästarna snart tror jag.
Esmeralda behöver springa av sig lite.
Hon har skrittats nu i två dagar.
Eller aa, gick ju promenad med henne igår men det är samma sak typ..=)
Och Julia stackarn står bara i hagen :(
Men tar såklart in henne efter jag fixat klart Esmis, och så borstar jag henne och sånt annat som man gör. Myser och ger hon mat haha.
Dom är ganska bortskämda mina hästar tyvärr haha.
Anyways, ska dit fixa stallet och hästarna och sen hem igen.
Så tror jag Madde kommer nångång idag så ska vi fixa med hennes geeeej.
Om grejen har kommit asså hihi :D
Kommer bli så jävla nice!

Men nu ska jag dra.
Puss ♥


älsklingaar <3

Kommentarer
Postat av: maddejanzzon

De kommer bli bäst =D

De kommer antagligen i posten snart :)<3

2010-12-28 @ 12:46:23
URL: http://ssmartiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0