Godmorgon!

Åååh fy satan vilken inte alls bra natt.
Har fått sådär sjuuuuuuukt ont i magen igen som jag skrev ja fick igår när jag red.
Helt galet ont gör det, det sitter liksom under revbenen typ.
Låg och vred och vände mig i säkert flera timmar och mådde jätte illa.
Fick spy känslor och var uppe två gången vid badrummet för jag trodde jag skulle spy.
Men gjorde aldrig det som tur va, HATAR att spy :(
Men iallafall vid 8 imorse när jag hade vart och pratat med mamma så orkade jag verkligen inte mer.
Det släppte liksom aldrig, så gick ner och tog en värktablett.
Och sen efter ett tag somnade jag om och har sovit tills nu.
Inte alls roligt! :(
Så nu sitter pappa i telefon och pratar med sjukvårdscentralen för det är troligen av medicinerna som jag får ont.
Några tabletter jag äter ska jag äta 2 tabletter 2 gånger om dagen, och det är vuxendos står det på.
Hallå, hur vuxen är jag!? Väger hälften av en vuxen människas vikt och är hälften så lång.
Inte så smart kanske.
Men får hoppas det blir bra.
JAG ORKAR VERKLIGEN INTE VARA SJUK MER!!! :(


Har dessutom gått ner ännu mer i vikt.
Så idag får vi se hur planerna blir.
Mamma är i strömstad nu på förmiddagen på någon gymnasiesak.
Jag har ingen lust till något, vill bara lägga mig och dö.
Ska se om jag om mamma kan följa med mig till stallet sen när hon kommer hem.
Vill inte åka själv, jag är själv hela tiden ändå nu när jag är sjuk och måste vara hemma.

Imorgon ska vi till ridhuset med ponnysarna.
Då SKA jag rida! Och hoppa också för den delen, awwh hon kommer bli jätte glad Julia :'D
Hon har inte hoppat på ganska länge nu faktiskt, bara haft små sockerbitar och sånt.
Men nu ska jag göra annat.
Vi hörs senare.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0