Fredagsmys :)

Kom hem från stallet för typ en timme sedan.
Då gick jag med mamma och handla och sen har vi ätit.
Räkor och macka, as gött :D



Det gick bra att rida.
Julia gick först på fältet i typ en halvtimme, sen red jag rundan i skogen som också tog typ en halvtimme.
Så var ute en timme :)
Hon var pigg och fräsch.

Esmeralda skrittade jag till gravfältet och klättrade runt där ett tag, och sen skrittade hem.
Hon ville trava heeela tiden haha.
Men det fick hon ej ;)

Sen fixade jag klart allt i stallet och jääävlar va seg jag var idag!
Var i stallet i fyra timmar, en timme av de red jag Julia.
Och en halvtimme av de red jag Esmis.
Det betyder att två och en halvtimme gjorde jag annat!?
Hur lyckas jag hahah.
Menmen, älskar att vara i stallet och greja och hålla på så det gör inget.
Dessutom så var Julia skit trög och fattade inte att jag la ut hö, så jag fick gå HELA vägen längst bort i hagen och hämta henne för att hon skulle fatta att det fanns hö där framme -.-
Det tog säkert massa tid ;)


Aja, nu ska jag mysa i min säng med datan ett tag.
Sen gå ner och äta piggelin och kolla på tv hela kvällen.
Piggelin är det bästa som finns jag svär!
Skulle kunna leva på det, och det är typ det jag gör hahah (a)
Puss ♥

JUSTE! Min hemliga grej påbörjas nog förmodligen ikväll också.
Men får hela sitt avslut på tisdag nästa vecka.
DÅ får ni veta det hihi.
Puss igen


SNYGGT!

Kommentarer
Postat av: Agnes Hansson

du är mirja <3

2010-12-10 @ 20:42:14
URL: http://aagneshansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0