Feelings..

När ingen förstår
När ingen märker eller ser
Ingen vet
Ingen kommer få veta
--
Man lever efter en bild, allt skall vara så perfekt hela tiden.
Man ska ha det bästa, vara med dom bästa, vara bäst.
Vara stark i alla lägen, aldrig falla. För man tycker tydligen bara synd om sig själv när man mår dåligt.
Vad är att leva ett perfekt liv? Ett perfekt liv för dig kanske är något helt annat för mig.
Och att läsa mellan raderna. Det handlar om samma sak.
Jag kan se igenom dig, läser av varenda steg du tar, vet precis vad du menar utan att du ens behöver öppna munnen.
Men jag är bara jag, ingen annan.
--
Jag är inte alltid så jävla stark som alla tror.
Acceptera mig bara, för jag kan knappast leva upp till alla era tusen miljoner krav?
Var så, gör så, gå dit, säg de.
Jag gör väl som jag vill eller?
Sluta försöka styra över mitt jävla liv!
jag är jag

Kommentarer
Postat av: julia

Din blogg är väldigtfin! :)

följa varann via bloglovin?

var gärna med i min tävling på bloggen iaf !:)



kram!

2010-12-20 @ 22:56:35
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0