Dum jag känner mig

Har haft as många besökare och as många sidvisningar idag, och så har jag typ inte bloggat något alls.
Heheh inte bra..
Men är iaf hemma nu.
Kom hem för typ en halvtimme sen.
Har suttit och snackat lite med mamma och pappa i köket.
--
Soaren var as bra förresten haha, duktiga tjejer och gillar alla som var med! =)
--
Nu mår jag helt okej bra så hoppas det kan hålla i sig till imorgon!
Orkar inte vara hemma, seriöst det är så jävla långtråkigt!
Vad finns det att göra liksom?
Käka piggelin och sova, kul liv..
Men ska stänga av nu och göra annat!
Puss sötnosar ♥


Det kommer alltid att vara du. Bara du.
Hela mitt liv handlar om dig.
Och vad som än händer, hur dom än väljer, så kommer jag alltid att ta dig i första hand!
Jag skulle kunna döda för dig, du är hela min värld älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAT! :D

2010-12-17 @ 00:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0