Dagens ridpass (L)

Julia
Red först på fältet en stund och det finns fortfarande ingenting att säga.
Hon går så jävla bra! Heeeelt sjukt.
Gör inte ett ända fel!
Så red där i typ en tjugo min bara sen red jag ut i en halvtimme.
Så henne red jag i 50 min.
Och gaaaash säger jag bara, jag var helt seriöst ute och red i Narnia idag när jag red ut.
SÅ HIMLA SJUKT VACKER ÄR DET.
Huuur mycket snö som helst, och liksom fluff snö. Så det ser nästan inte ens verkligt ut.
Heelt galet!
Kolla här, bild från idag :)
Helt underbart <3
--
Esmeralda
Hennes red jag precis samma. Först på fältet i typ tjugo min och hon skötte sig super och var jätte fin.
Så jag behövde inte rida länge där :)
Sen red jag ut i en halvtimme med.
Och det är verkligen helt galet jag skulle kunna vara ute och rida i timmar när det är så här härligt.
Bara man har på sig kläder så man inte fryser är det underbart.
--
Tog maaasssaaa bilder idag med.
Men min syster är här nu så ska vara med henne en stund.
Så resten av bilderna kommer ikväll.
Puss

Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

sv; haha asså jag förstår att du inte fattar. Challes schema kommer lite senare i kväll ;)

2010-12-22 @ 18:37:19
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0