♥ Dag 1 - Presentation av mig själv

Alltså vad finns det att säga som ni inte redan vet egentligen? =)
Men okej.
Jag heter Mirja, fyller 15 år om två månader och bor i Grebbestad.
Bor med min mamma och pappa. Har fyra syskon men alla har flyttat hemifrån.
Och två har till och med fått bebisar, naaaw :D

Jag har två egna hästar.
Esmeralda(Esmis) som jag haft i 8 år, hon är en liiiten b-ponny.
Jag känner Esmis mer än jag känner min mamma, hon är min bästa vän och jag kommer aldrig någonsin att sälja henne.
Pretty Woman(Julia) som jag haft i ungefär ett halvår nu tror jag. C-ponny
Henne tränar och tävlar jag i hoppning, har startat upp tom L:A just nu.
Och målet för 2011 är att få många lugna och fina rundor i L:A, och kanske kvala msvb om allt känns bra :)

Hur jag är.
Jag är typ alltid glad, eller inte alltid men nästan alltid ;)
Pratar ganska mycket, oftast för mycket..hehe (a)
Bryr mig inte så jätte mycket om vad andra tycker eller tänker om mig.
Det är ju deras grej liksom, jag lever bara mitt liv och försöker ha så kul som möjligt.
Man lever ju bara en gång ;)
Just nu:
Just nu är faktiskt allt ganska bra :D
Om jag bortser från att jag har varit sjuk i 4 veckor nu. Om man ser det så så är det ju inte så bra kanske.
Men om man inte ser det så så är det bra ;)
Ibland kommer jag in i typ väääärsta emotiderna och allt bara är dåligt.
Det är så jävla jobbigt =(
Men nu är iaf det mesta bra :D
Och det har nästan bara att göra med mina älskade hästar, utan dom hade jag verkligen mått så jävla dåligt.
Dom är bäst :'D <3
Lite(massa) bilder på miiig
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0