Brownie!

Yes, jag har färgat håret brunt igen! :)
Gjorde det igår på kvällen HELT SJÄLV hahaha.
Mamma vägrade hjälpa till, fast det sa hon innan men jag var envis och ville göra ändå ;)

Var så trött på det blonda och utväxten hela tiden.
Det här är dock inte färgen jag ska ha.
Men när man blonderat håret innan så har man inget pigment i håret sen.
Så all färg fäster inte, det blir lätt fläckigt osv.
Så jag la i en röd/brun/lila konstig färg nu i början.
För det skulle vara en färg med lite rött i sig, då får man pigment och nästa gång man färgar blir det bättre ;)

Så på tisdag fixar jag resten, kommer bli as grymt...;)


Innan



Ser lite äckligt ut men det är ej borstat där ;)

Under
Jag såg ut som en mupp men var bara tvungen och visa hur inte bra jag var på att inte få färg i ansiktet.
eheheheh :s
Efter
Sååååå, vad tycker ni?
Jag vet inte riktigt vad jag tycker än haha.
Men ska ju somsagt inte ha denna färgen :)
Blir lite mer förändringar på tisdag, spääännande :D
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: linnea - En ponny ryttare

as fint :D <3

2010-12-11 @ 16:23:51
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: sofie

Va bra det blev :)!

2010-12-11 @ 17:03:24
Postat av: maddejanzzon

redan snyggt ;D<3

2010-12-11 @ 19:14:42
URL: http://ssmartiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0