Bad day..

Kommer nog inte blogga så mycket idag. Är ledsen, arg och besviken. Och vill inte sänka bloggens värde och skriva massa ledsna saker. Kommer nod göra det tillräckligt ändå, alla stunder man bara måste skriva av sig ni vet.
-
Men kom ihåg, jag bloggar inte för att få mest läsare, bli stört och bäst
För det kommer ändå alltid finnas någon med fler läsare, som är större och bättre
-
Jag bloggar för min egen skull, och såklart är det jätte roligt att det är folk som är intresserade av mig och vad jag skriver. Och man blir ju mer peppad till att skriva.
Men i det stora hela så bloggar jag faktiskt bara för mig själv och för min egen skull.
Så om jag ibland skriver massa ledsna saker eller hur piss allt är så skriver jag inte det "för er skull" för att jag vill att ni skall veta hur piss allt är, eller för att ni bara ska tycka synd om mig. Utan jag skriver det "för mig" eftersom det troligen är så dåligt som jag säger och för att jag mår bättre av att skriva om det.
Och ibland är inte allt hur bra som helst, ellerhur? Det vet nog alla.
Jag skriver när jag får något bättre att skriva igen.
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

livet ÄR piss :( <3

2010-12-27 @ 14:26:24
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: linnea - En ponny ryttare

hoppas det blir bättre med julia.. <3

2010-12-27 @ 16:09:32
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0