All denna jävla mat!

Stackarn var halt, vänster fram har hon ont i.
Dock är hon inte alls svullen och det syns ingenting, så vi ska avvakta tills imorgon så får vi se hur vi gör.
Tråkigt men sant. Men hon har nog bara sträck sig eller något liknande, tror inte alls det är något farligt.
Eller hoppas inte iaf! :)
-
-
-
-
Efter vi var i stallet har jag bara legat i soffan och myst med min bror och käkat skumtomtar.
Asså jävlar, denna familjen är så värdelös på att laga mat!
Man brukar ju äta frukost, lunch, middag och kvällsmat.
Vi äter typ frukost och kvällsmat. Äter ALDRIG mer än två gånger om dagen hahaha.
Och vissa dagar lagar vi inte ens någon riktigt mat till kvällsmat, utan äter typ mackor hela dagen. Och sen emellan frukost och kvällsmat så äter vi oftast typ bara frukt eller mackor.
Helt värdelösa hahaha, men jag gillar det =)
Dock hela julen har vi proppat i oss, eller jag iallafall! Igår åt jag en macka till frukost, och sen chokladpraliner hela dagen och kvällen.
Och idag två mackor till frukost, och sen typ 23334 skumtomtar och pepparkakor och tydligen ska vi inte ha någon lagad mat ikväll heller.
Hatar julen, man käkar hur mycket som helst. Ska inte äta nånting på flera veckor efter detta!
För er som inte fattade var det ett skämt =)
Men tycker det är onödigt att äta så mycket, man blir bara jobbigt mätt, Hur kul är det?
Jag tycker det är bra som vi har det i vanliga fall, frukost och lagad mat typ kl 7 på kvällen. Blir man hungrig där emellan äter man om man vill, eller så gör man inte det.
Så har vi typ alltid haft det och det är as härligt.
Ingen i vår familj äter direkt mycket så då behöver man inte laga hur mycket mat som helst.
Bra mår vi ändå.
Puss på er :D

Kommentarer
Postat av: Emma <3

Lite frågor om ditt löshår,

köpte ni ett start kitt för keratinvax? :)

2010-12-26 @ 17:42:19
URL: http://alexandraoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0